Dugnad 4.juni

Styret i Olsgård II borettslag inviterer til dugnad torsdag 04.06.2026 klokken 18

På menyen står blant annet følgende:

  • Rake plen og plukke søppel
  • Spyling av tak over søppelcontainere i Duevegen 5
  • Snu sanden og fjerne gress på lekeplassen
  • Vaske søppelcontainere
  • Tømme fellesboder i blokkene, Alt, også sykler, som ikke er merket, vil bli kastet.

Det er meldt fint vær så grilling og litt kos blir det tid til også ved Duevegen 5. Om noen har lyst å vise frem sine grill ferdigheter, er det bare å ta kontakt med styret.

Onsdag 3 juni vil det komme store containere i borettslaget(står til mandag 8 juni) som kan benyttes til å tømme boder og garasjer for ting man ikke lengre bruker. Disse bli plassert mellom garasjene ved rekkehusene i Stærvegen, ved siden av Duevegen 7 og ved Stærvegen 2. Husk at ting som kan gjenbrukes, kan også leveres til Rebell, Remiks sitt brukt utsalg på den gamle Postterminalen,

Så noen viktige ting å huske på:

  • Merk ting i felles bodene med navn hvis det ikke skal kastes!
  • Spesialavfall, som gips, mineralull, trykkimpregnert trevirke, malings spann, oljeholdig avfall, spraybokser, gamle isolerglassruter samt elektriske og elektroniske produkter, må ikke kastes i containerne!

Dersom du ikke vet hva du skal gjøre, møt opp ved Duevegen 5 og få tildelt en oppgave. Vi har nok av ting som bør gjøres! 😊

Er du bortreist da? ta din del av dugnaden før eller etter. Fint om du da kan si fra til Bjørn Lennart (Styreleder) eller Bjørn, Duevn. 5. Ta direkte kontakt eller bruk BoNord-portalen

Med vennlig hilsen
Bjørn Lennart Groth
Styreleder